Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2011 » Січень » 11 » Питання на семінар
|
Президенту Української
нотаріальної палати
Павловій Л. М.
Шановна Людмила Миколаївна !
В зв’язку з численними запитами нотаріусів нашої області щодо застосування нового Податкового кодексу просимо Вас у найближчій час організувати семінар-навчання на якому розглянути наступні питання:
1. Чи існують обмеження щодо кількості найманих працівників, які перебувають у трудових відносинах з приватним нотаріусом? Чи впливає кількість найманих працівників на витратну частину при оподаткуванні доходів нотаріуса?
2. Витратна частина доходів нотаріуса. Чи може нотаріус віднести до витратної частини виплату зобов'язань за кредитом на робоче приміщення?
3. Які особливості декларування доходів від приватної нотаріальної діяльності в умовах нового податкового законодавства?
4. Який порядок оподаткування при проведенні розрахунків з нотаріусом за вчинення нотаріальних дій юридичними особами?
5. Які функції покладаються на нотаріуса у зв'язку з виконанням ним повноважень податкового агента?
6. За якими ставками оподатковуються доходи фізичних осіб у разі продажу нерухомого майна (зокрема, під час одночасного продажу об'єкта незавершеного будівництва та земельної ділянки; при продажу земельної ділянки, наданої для ведення особистого селянського господарства; при продажу нерухомого майна нерезидентами і т.д.). Які ставки податку з доходу фізичних осіб при продажу рухомого майна?
7. Який буде податок коли майно відчужується вперше протягом року, але яке є у власності менше 3 років.
8. Незрозумілий зміст п. 3 ст. 172 абзац 2, що мається на увазі під доходом платника який обмінюється на об’єкт нерухомості?
9. Яким чином та на яких підставах Податкова інспекція може проводити перевірки діяльності нотаріуса?
З повагою,
Голова відділення О. В. Красногор
|
Переглядів: 891 |
Додав: vjaz
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|